A Twister egy népszerű és vicces játék a gyerekek és felnőttek körében! Házibulik elmaradhatatlan kelléke! Az ügyességi játékban a feladat: állva maradni a játékmezőn úgy, hogy végtagjainkat most egy dobókocka irányítja. Dobj a kockákkal és lásd mi a következő lépés.Tegyük a jobb lábunkat a zöld, bal kezünket pedig a piros körre! Hogy ott már van egy kéz, vagy egy másik láb és tovább már egyébként sem tudunk tekeredni??? Dehogynem!
Lássuk köztetek ki a legügyesebb és leghajlékonyabb?!
Dobble Harry Potter társasjáték, ami egy 55 lapos kártyapaklit tartalmaz, melynek minden lapján 8 szimbólum látható. A lapokon összesen több, mint 50 különböző szimbólum található, amelyek természetesen szorosan kapcsolódnak Harry Potter történetekhez, így többek közt Hagrid, Makesz a patkány, Varázspálca vagy éppen a Nimbuzs 2000 seprű látható a lapokon. A játék lényege, hogy bármelyik két lapon pontosan egy szimbólum azonos, és a játékosoknak ezt a szimbólumit kell megtalálnia és mindenki előtt megneveznie. A dobozban több különböző játékmenet is megtalálható, így biztos hogy nagyszerű szórakozást nyújt a gyerekeknek, a Harry Potter rajongóknak.
Tartalma: 55 kártya játékszabály
Játékosok száma: 2-8 fő Játékidő kb. 10-15 perc. Ajánlott 6 éves kortól.
A gyerekek imádják a társasjátékokat. Ez a különleges dinoszauruszos játék azonnal lenyűgözi majd őket. A játék szabálya egyszerű, csak egy kis szerencsére lesz szüksége a játékosoknak. A kártyákon a dinók az alábbi kategóriák alapján vannak pontozva: méret, súly, gyorsaság, támadás és védekezés. Nyomjátok meg a doboz tetejét, hogy a dobókocka megpördüljön. A kocka mutatja meg milyen kategóriában kell megtalálni a legmagasabb pontszámú őslényt. Válasszatok egy kártyát az asztalról. A kockadobás eredménye alapján a megfelelő kategóriában a legmagasabb pontszámmal rendelkező dinó nyer, aminek a játékosa megtarthatja a kezében lévő lapot. Akinek a játék végén a legtöbb kártyájva van, megnyeri a játékot. Ha rövidebb játékot szeretnétek játszani, akkor határozzátok meg előre a kártyaszámot, és a győztes az lesz, aki előbb eléri ezt a célt. Egy 3. változatban a memóriátokat tehetitek próbára. Ebben a játékban ha nyertek egy kártyát, tegyétek képpel lefelé magatok elé. Amikor ez a kombináció újra felbukkan a játékos, aki megnyomta a pop-a-top tetejét és emlékszik kinél is volt ez a kártya, ellophatja.
A játék kis helyen is elfér, akár utazáshoz is remek választás.
Mutogasd el a mesterségeket! Ennek a szórakoztató fejlesztő játék célja a gyakori szakmák megismerése.
A játék menete: különféle mesterségek némajátékkal, csak test és kézmozdulatokkal való elmutogatása. Ki a győztes? Aki a legtöbb szakmát kitalálja, vagy aki elsőként végig tud menni a pályán! Szórakoztató-fejlesztő játékok serkentik a gyermekek egymás közti kommunikációját, közösségi élményt nyújtanak, erősítik a köztük lévő kapcsolatot. Ez a játék különösen a következő területek fejlesztésére szolgál: - személyiség és szociális készségek - környezetünk felismerése, megértése - találékonyság - megfigyelés
Ajánlott: 6 éves kortól minden korosztálynak 2-4 személy részére.
Izgalmas és érdekes kártyajáték, mely népszerűsíti a sportot, focit mókás állatos mintákkal. A játék során 132 szépen illusztrált kártyával kell majd gólokat szereznie a játékosoknak. Egy kis cselezés, egy kis sprint, és már ott is az ellenfél kapuja, csak be kell bombázni a gólt. Ez a meccs is gólokra megy, így az a játékos lesz a győztes, aki a legtöbb gólt szerzi. Ha te vagy a vesztes kérjél azonnal egy izgalmas visszavágót.