Újdonság
KOSÁRBA TESZEM

Próbáld ügyesen kifogni a halakat! A halak tátogása megnehezíti a dolgodat, de a horgászbotokról lógó zsinóron található kis horgot így is be tudod akasztani a szájukba.
A játék elemes. Hangot ad ki.
12 db színes halacskát és 4 db horgászbotot tartalmaz.
Anyaga: műanyag.
Mérete: 20x20 cm. 

Fejleszti a türelmet és a kézügyességet.

Cikkszám: JS-MKK332871
Márka:
Ajánlott: 4 éves kortól
Újdonság
4.100 Ft
Közvetlen készleten van: 1 db
KOSÁRBA TESZEM
A Bricks egy ügyességi - szórakoztató játék, amit legfeljebb két játékos játszhat egyszerre.
Kezdésnél fel kell építeni a falat, aminek a tetejére felkerül a figura, majd el kell dönteni, hogy ki lesz a kezdő játék.
Annak a játékosnak aki éppen soron van a kis műanyag kőműves kanállal kell kiszedni a felépített fal egyik tégláját úgy, hogy a fal állva maradjon.
Ha sikerül, jöhet a másik játékos és így tovább egymást követve.
Akinél leomlik a fal és vele együtt leesik róla a figura, az lesz a vesztes.

A játék fejleszti a finom-motorikus készségeket és a szem-kéz koordinációt.

Játék tartalma:
Építőkeret
Téglák
Kőműves kanalak
Figura

Játékosok száma: 2 fő.
Játékidő: 5-10 perc.

Ajánlott 3 éves kortól.
Cikkszám: JS-000621592
Márka:
Ajánlott: 3 éves kortól
1.890 Ft
Közvetlen készleten van: 1 db
Újdonság
KOSÁRBA TESZEM
Nemcsak a kicsik szeretnek memória játékot játszani. Ezt a Piatnik Old & New memória játékot ajánljuk kamaszoknak, felnőtteknek, ha szeretnének nosztalgiázni játék során. Remek szórakoztató játék családi összejöveteleken, baráti társaságban. A gyerekek a nagyszülőkkel együtt idézhetik fel a múltat.

Sok olyan találmány van, amit szinte naponta használunk, mindennapi életünket könnyíti meg és drámai változásokon ment keresztül az évtizedek során.
A találmányok közül 27 található meg a memóriajátékban.
Ezek visszavisznek az időben. Összehasonlítás során hihetetlen előrehaladást, fejlődést tapasztalhatunk, rácsodálkozhatunk.

A játék különlegessége, hogy ebben a játékban nem a teljesen azonos lapokat kell megtalálni, hanem egy adott dolog régi és modern változatát.
Pl. az abakusz és a számológép alkot egy párost, úgy ahogy a földgöm és a GPS.

Ajánlott 8 éves kortól.

Kiváló minőségű Piatnik játék.
Cikkszám: JS-663291
Márka:
Ajánlott: 8 éves kortól
Újdonság
6.990 Ft
Közvetlen készleten van: 1 db
Újdonság
KOSÁRBA TESZEM
Mutasd meg, hogy agyban nagy vagy! A kártyajáték 12 évnél nagyobb gyerekeknek szól, de a felnőttek számára is kihívás.
Készen állsz az agytornára? A zsebre vágható MindTrap kártyajátékok izgalmas és elgondolkodtató kihívásokra hívnak. Nézz szembe a feladványokkal egyedül vagy társasággal. Játszatok kooperatívan, vagy versenyezzetek, és derítsétek ki, kinek vág a legjobban az esze!

A Mindtrap – Árnyék nyomozó rejtélyei pakli kétszer 71 feladvánnyal dolgoztatja meg az agyat. Eszement kihívásokkal fogtok találkozni, ami minden idegsejtet meg fogja mozgatni.
Minden kártya egy bűneset körülményeit taglalja, amiből fény deríthettek a rejtélyre.
Lépjetek Poirot és Columbo nyomdokaiba, olvassatok a sorok között, lássátok meg az összefüggéseket, és tegyetek pontot az ügyek végére!

MindeTrap – Árnyék nyomozó rejtélyei játékszabály röviden
Egymagad is próbára teheted a képességeidet, húzz egy kártyát, olvasd el a feladványt, és próbáld megválaszolni. Ha társaságban, egymás ellen játszotok, a feladványt a tőled balra ülőnek címezd, és haladjatok az óramutató járásával megegyező irányban. Jól rejtegesd a kártyát, mert a hátoldala a választ rejti!

Ha a játékos helyesen válaszol, elteheti a kártyát, ha viszont kifog rajta a kérdés, tegyétek félre a lapot. Az nyer, aki előbb összegyűjt 5 kártyalapot, de saját célokban is megegyezhettek.

Játszhattok a teljes paklival, vagy a játékosok száma alapján leszámolhattok annyi darabot, ahány kört szeretnétek játszani.
Cikkszám: JS-37062K
Márka:
Ajánlott: 12 éves kortól
Újdonság
3.190 Ft
Közvetlen készleten van: 1 db
Újdonság
KOSÁRBA TESZEM

Számok: 1-100-ig kártyalapok.
Doboz tartalma: 50 db kétoldalas számkártyalap, 3 db számolókártya, 1 db páros-páratlan kártyalap, 2 db használati tanácsokat tartalmazó lap.
A kártyalapok egyik oldalán a számok 1-től 50-ig kék színben, a másik oldalon 50-től 100-ig piros színben jelennek meg.
A számolókártyákon a kettesével, ötösével és tízesével való számolás gyakorolható, ellenőrizhető. Egy kártyalapon vannak a páros és páratlan számok piros és kék színben feltüntetve.

Használati ötletek: Először gyakoroltassuk a gyermekkel a számok felismerését. 1-től 50-ig emelkedő sorrendben mutassuk fel a lapokat. Így a gyermek felé kék, a felnőtt felé piros számok láthatók. A kártyalap két oldalán lévő szám között mindig 50 a különbség. Például: amikor a gyerek egy 10-est lát kék színben, akkor a felnőtt 60-ast piros színben.
Amikor a gyerek már biztosan felismeri a számokat 1-50-ig, fordítsuk meg a lapokat, és gyakoroljunk 50-100 ig.
Amikor már ez is jól megy, akkor keverjük össze a lapokat, és így már nem numerikus sorrendben gyakoroltassuk a számok felismerését!

Számok felismerése, sorba rakása játékosan: Keverjük meg a kártyát, és kék felükkel felfelé rakjuk ki a lapokat. Az első játékosnak ki kell választania az 1-es számot. A másik játékos megkeresi a kettes számot, és ráhelyezi az előző lapra, miközben hangosan ki is mondja a számot. Ez így megy 50-ig, majd a pakli ismételt megkeverése után a piros számokkal felfelé rakjuk ki a lapokat és folytassuk a játékot 100-ig!
Hibapontnak számít, ha valaki eltéveszti a számot.

Számolj kettesével!
Hasonlóan az előzőhöz, csak az első szám a 2-es legyen majd, a 4-es és így tovább. Számolj ötösével! Az első lap az 5-ös legyen, majd a 10-es stb., stb. Összeadás gyakorlása: Keverjük meg a kártyát, és rakjuk ki a lapokat kék színnel fölfelé. Az első játékos felcsap egy lapot, a piros oldalával felfelé. A következő játékosnak ki kell választania 2 db kék színű számot, amelyek összege a piros számot adja. Például: ha a piros szám 65, akkor erre lehet egy 20-as és egy 45-ös számot húzni, vagy a 15-ös és az 50-es számok összege szintén a jó megoldást adja. Amennyiben a második játékos jól oldotta meg a feladatot, akkor most ő csap fel egy lapot a piros felével fölfelé, és az első játékosra vár a feladat megoldása.
Az nyer, aki kevesebbszer hibázik.

Még számtalan játékvariáció lehetséges. Az előzőekben csak néhány lehetőséget vázoltunk fel.
A matematika elsajátítása nem minden gyermeknél feszültségmentes folyamat.
Az Ön türelme és pozitív hozzáállása könnyed, játékos matematikatanulást eredményezhet.

Doboz mérete:  9,5x2x14 cm.
Jó tanulást és jó szórakozást kívánunk.
7-12 éves korosztály számára ajánlott.

Cikkszám: FK1660-300358
Márka:
Ajánlott: 6 éves kortól
Újdonság
1.990 Ft
Közvetlen készleten van: 2 db
Újdonság
KOSÁRBA TESZEM

A Makaó kártyajáték egy gyorsan lejátszható, pörgős játék tele izgalmas fodulatokkal.
Minden játékos nyolc lappal kezdi a játékot. A nyertes az lesz, akinek leghamarabb fogynak el a kártyái.
Ezt nehezítik az akció kártyák.
A végeredmény egy izgalmas, pörgős, kacajoktól hangos játékmenet.

Doboz mérete: 13,3x2,2x10,8 cm.
Játékidő: 30 perc.
Ajánlott 6 éves kortól.

Cikkszám: FK4162-500613
Márka:
Ajánlott: 6 éves kortól
Újdonság
3.490 Ft
Közvetlen készleten van: 1 db
Újdonság
Akció
KOSÁRBA TESZEM

Zsebre vágható szabadulószoba – társasjáték formában. Meneküljetek meg a múmia markából! A szfinx átka különleges, a szabadulószobák ihlette társasjáték. A játékosok gyanútlan turistákként csapdába esnek a piramis belsejében, és közösen kell megoldaniuk a feladatokat, hogy elmenekülhessenek...
Az ősi egyiptomi síremlékek meglátogatása már régóta cél, most eljött a lehetőség, hogy élőben is megcsodálhassuk. Épp megkezdődne az idegenvezetés, mikor egy vratlan esemény hatására egy titkos szobába zárva találjuk magunkat a piramis belsejében. Meg kell találni mihamarabb a kijáratot! Veszélyes csapdák és rejtélyes feladványok állnak az utunkba. Ha pedig ez nem lenne még elég, sikerült felébreszteni ezeréves álmából a múmiát, aki felénk közelít teli bosszúvággyal!

A szfinx átka szabadulópakli nagyobb társaságnak, vagy akár 1 főnek is remek szórakozást nyújt.

A logikát és az együttműködést fejlesztő társasjáték.

A szfinx átka társasjátékot bárhova magunkkal vihetjük kicsi doboz méretének köszönhetően, így "bárhol" kiszabadulhatunk.

Doboz mérete: 12,5x2,5x9,5 cm.
Tartalma: 60 kártyalap.
Játékidő: 60 perc.

Ajánlott 12 éves kortól.

Cikkszám: FK6414-752738
Márka:
Ajánlott: 12 éves kortól
Újdonság
Akció
3.990 Ft (-12%) 3.500 Ft
Közvetlen készleten van: 1 db
Újdonság
Akció
KOSÁRBA TESZEM

Zsebre vágható szabadulószoba – társasjáték formában. Találjátok meg Eldorádó elveszett kincsét! Eldorádó legendája különleges, a szabadulószobák ihlette társasjáték. A játékosok egy expedíción vesznek részt, és közösen kell megoldaniuk a feladatokat, hogy megtalálhassák az Aranyvárost...
Az Aranyváros felkutatására indított expedíció teljes kudarc. A régóta keresett Eldorádó városát nehezebb megtalálni az erdők mélyén, mint hittük. A hazaúton viszont még a balszerencse is elér: a repülőúton egy szobor feje csapódik a gépnek, így ejtőernyőt ragadva el kell hagyni a repülőgépet a lehető leghamarabb. Landolva sötét erdőben kötünk, ki, ahol csak magunkra számíthatunk. Fáradtan és éhesen bolyongunk az erdőben. A fák között veszély is leselkedik ránk és mivel a repülőt gyorsan kellett elhagyni a felszerelés jórészét el sem hoztuk. Most csak a kevés, megmaradt eszközre számíthatunk, hogy menekülés közben megragadva az utolsó esélyt megfejtsük Eldorádó rejtélyét.

A szabadulópakli nagyobb társaságnak, vagy akár 1 főnek is remek szórakozást nyújt.

A logikát és az együttműködést fejlesztő társasjáték.

Ezt a társasjátékot bárhova magunkkal vihetjük kicsi doboz méretének köszönhetően, így "bárhol" kiszabadulhatunk.

Doboz mérete: 12,5x2,5x9,5 cm.
Tartalma: 61 kártyalap.
Játékidő: 60 perc.

Ajánlott 12 éves kortól.

Cikkszám: FK6413-752523
Márka:
Ajánlott: 12 éves kortól
Újdonság
Akció
3.990 Ft (-12%) 3.500 Ft
Közvetlen készleten van: 1 db
Újdonság
Akció
KOSÁRBA TESZEM

Zsebre vágható szabadulószoba – társasjáték formában. Szökjetek meg a hírhedt börtönszigetről!
A játékosok egy börtönben ébrednek hasogató fejfájással, és közösen kell megoldaniuk a feladatokat, hogy rájöjjenek, hogyan és miért kerültek ide...
Még senkinek sem sikerült megszöknie Alcatrazból. A sziget minden irányból körül van véve a jéghideg vízzel telis-tele éhes cápával, a szárazföld pedig több, mint egy mérföldnyire. Szigorú őrök és rosszabbnál rosszabb bűnözők vesznek minket körül, de nem emlékszünk mikor és hogyan kerültünk ide. Tervezzük meg szökésünket, melyhez keressünk megbízható társakat. 

A szabadulópakli nagyobb társaságnak, vagy akár 1 főnek is remek szórakozást nyújt.

A logikát és az együttműködést fejlesztő társasjáték.

Ezt a társasjátékot bárhova magunkkal vihetjük kicsi doboz méretének köszönhetően, így "bárhol" kiszabadulhatunk.

Doboz mérete: 12,5x2,5x9,5 cm.
Tartalma: 60 extra méretű kártya - 1 titkos terv kártya - Magyar nyelvű leírás
Játékidő: 60 perc.

Ajánlott 12 éves kortól.

Cikkszám: FK6875-753261
Márka:
Ajánlott: 12 éves kortól
Újdonság
Akció
3.990 Ft (-12%) 3.500 Ft
Közvetlen készleten van: 1 db
Újdonság
Akció
KOSÁRBA TESZEM

Légy Harry Potter varázsló! Öltsd magadra a palástot, tedd a varázsló kalapot és sálat és máris olyan leszel, mint ő.
Méretek: 116 (4-5 éves)
A méretproblémából adódó jelmezcserénél a postaköltségek a vevőt terhelik!

Cikkszám: MOL-21145
Márka:
Ajánlott: 4 éves kortól
Újdonság
Akció
6.590 Ft (-9%) 5.990 Ft
Közvetlen készleten van: 1 db
Akció
KOSÁRBA TESZEM

Szeretnél varázsló lenni? Varázsló jelmezed egészíts ki egy igazi varázsló sapkával. A kék színű, csillagos és hold mintájú sisakot fiúknak és lányoknak is egyaránt ajánljuk.
Kerülete: 52,5 cm.
Anyaga: poliészter.

Cikkszám: IMO-GD-OB-CCZA-190052
Márka:
Akció
1.590 Ft (-19%) 1.290 Ft
Közvetlen raktáron több mint 5 db
Újdonság
KOSÁRBA TESZEM

A klasszikus Fekete Péter kártyajáték lapjait Bob mester díszíti. A gyermekeknek szánt kártyajátékok között az egyik legnépszerűbb, hiszen a szabályok egyszerűek és könnyen elsajátítható.A játék során egymástól kell lapot húzni, és így párokat alkotni. Akinél a végén a Fekete Péter lap marad, az lesz a vesztes.

Anyaga: Papír

3 éves kortól ajánlott.

Cikkszám: JS-08491
Márka:
Ajánlott: 4 éves kortól
Újdonság
790 Ft
Közvetlen készleten van: 3 db
Újdonság
KOSÁRBA TESZEM

A játék célja minél több pár összegyűjtése (pár = azonos családba tartozó kártya.) A kártyákat megkeverjük és a hátlapjukkal felfelé, szabályosan helyezzük el az asztalon. A játékot egy tetszés szerint kiválasztott játékos kezdi. Ezután a játék az óramutató járásával megegyező irányban megy tovább. Az első játékos felfordít két kártyát. Ha a két kártya ugyanabba a családba tartozik, akor azt a párt megtarthatja és folytathatja a párok keresését. Ha két eltérő kártyát fordított fel, akkor azokat vissza kell helyeznie a pontos helyükre. A következő játékos folytatja a játékot. A játék így zajlik egészen addig, amíg az asztalon lévő összes kártya el nem fogy. Az nyer, aki a játék végén a legtöbb párral rendelkezik.

Cikkszám: JS-01895
Márka:
Ajánlott: 4 éves kortól
Újdonság
3.590 Ft
Közvetlen készleten van: 2 db
Újdonság
KOSÁRBA TESZEM
A Trefl Kis felfedező sorozat TESTEM oktató kirakó remek választás 3-5 évesek számára. Ez az óvodások számára készült oktató játék segít a gyerekeknek megismerni az emberi test részeit. A játék során nemcsak a testrészek nevét, hanem a belső szerveket, csontokat, izmokat is megtanulhatják.

A játék igazi tudásforrás, de igazodik a gyerekek életkorához. A színes rajzok fejlesztik az óvodások kognitív kíváncsiságát.

A játék tartalma:
4 kirakós tábla
24 zseton
Játékszabály játékötletekkel

Ajánlott 3-5 évesek számára.
Cikkszám: JS-01990
Márka:
Ajánlott: 3 éves kortól
Újdonság
3.090 Ft
Közvetlen készleten van: 2 db
Újdonság
KOSÁRBA TESZEM

Kedvenc mesefilmed, a Mancs őrjárat szereplőivel találkozhatsz most a memóriajátékban. A memóriajátékok egyszerű szabályai alapján a lapkákat alapos keverést követően képpel lefelé kell fordítani, majd a lefordított lapkákat kettesével felfordítva kell megtalálni a párokat. Akinek sikerül egy párt találni, az felveheti, és újra próbálkozhat. A nyertes az lesz, akinek a legtöbb párt sikerül összegyűjteni. 

A memória játék koncentrációt igényel a gyerekektől, hiszen csak odafigyeléssel lehet megtalálni az egyes képek párjait.

Kiváló minőségűTrefl játék.

Ajánlott 3 éves kortól.

Cikkszám: JS-02490
Márka:
Ajánlott: 3 éves kortól
Újdonság
1.690 Ft
Közvetlen készleten van: 1 db
Újdonság
KOSÁRBA TESZEM
Mickey Mouse és barátai mintás memória kártyajáték. A játék lényege, hogy a játékosok megtalálják a megegyező kártyapárokat. Fejleszti a memóriát és a megfigyelőképességet. Részletes leírás a dobozban, 30 memória kártyával.
3 éves kortól ajánlott.
Cikkszám: JS-02529
Márka:
Ajánlott: 3 éves kortól
Újdonság
1.690 Ft
Közvetlen készleten van: 2 db